bilder!

kollade min mail precis och jag hade fått ett efterlängtat mail:) wohow!

Tjena Emma. Det var grymt kul att fota dig och resultatet blev rikigt bra. Bilderna är lite för många och lite för tunga för att skicka över mailen så om du vill skickar jag en skiva till dig med utvalda bilder. Maila din adress så för du bilderna snart.

Mvh // Johan Lyckaro

Så jag mailade iväg min adress, så nart kan jag få se bilderna!! :)) längtar ihjäl mig.

Hade annars en suuperdag igår! (tvätta iof som varje onsdag men men), lunchade med Ida & Emelie på ströget, älskade panini! Sen gick vi till coffeehouse och köpte varsin "latte to go" och gick och satte oss vid kyrkomuren i solen och snackade massa skit hehe underbart!
Vid 17-tiden åkte jag till stallet och red, i paddocken, kaos! det var ett tag sedan kan jag säga har träningsverk i varenda liten muskel i kroppen, så där ser man vilken träning det ger att rida!
När jag kom hem var det dags att åka och handla med min älskling, helt knepigt, varje gång vi storhandlar så blir det exakt 3 påsar och kostar runt 800:-(detta gör vi ca 2 ggr i månaden) helt skumt hehe

Har ingen dagsöversikt idag faktiskt!(sitter och stör mig på att det är någon på radion som sitter och låtsasspyr galla över En shoppoholiks bekännelser!) vet bara att det är stallet efter jobbet, förhoppningvis så är Emma hemma idag så man slipper rida själv:) I helgen blir det långtur till stranden med pollarna ska bli supemysigt!

skriver väll mer senare!


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0