fotoshoot:)

åh hade en underbar dag igår! vaknade runt 08.00 gick upp och duschade ocg gjorde mig redo för fotoshoot:) Var på plats kl 10.00 och kom väll hem runt 17.00 hade så sjuukt kul!
I början var det jätte nervöst men så fort min lilla nuna hamnade framför kameran så gick det hur bra som helst och dem tyckte det gick över förväntan och dem var jätte nöjda med mig:)
längtar tills jag får se bilderna! kommer givetvis dela med mig av några stycken här på bloggen:p

i lördags var det kalas hos mammsen som fyllde hela 59 år, kaos! hehe men det blev rätt lugnt med tanke på att jag var uppe rätt tidigt i söndags*

just nu sitter jag på jobbet hade med mig Baylies hit i morse, och nu har jag precis vart och lämnat honom hos vet. eftersom han skall kastreras, stackars liten!

yeye får väll ta tag i det som skall göras skriver mer senare:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

Har Kina plåtat dig nu?!!

2009-03-16 @ 12:30:39

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0