fredag.

Var ju som sagt i gbg igår och kollade runt i affärerna, blev ju lite besviken på att jag inte hittade något så jag shopapde runt lite i varberg sen på eftermiddagen istället:)


Det blev en sån träja, den är mkt snyggare på!
ett par svarta tjocka strumbyxor, ribbstickade, supermysiga + ett par svarta ceds men dem får jag nog lämna tillbaka kom på att jag inte skulle handla mer skor ju:( vet inte vad som flög i mig. hehe



kan tyvär inte skriva vad jag skall göra ikväll eftersom det fortfarande är lite hemligt:)(vet ju inte i fall personen i fråga läser min blogg hehe:)
vad ska ni hitta på ikväll då??

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Jossan

Jag ska gå ut och äta goood mat och kolla på en film och njuta av att det är fredag vilket = lördag imorgon med sooovmorgon!



Ha en skön helg!



Kram ♥

2009-03-27 @ 09:03:48
URL: http://jossies.blogg.se/
Postat av: Sandy

Trodde att den grejen va imon, men va händer då imon..du yrade ju om nått då med? förvirrad! hehe

2009-03-27 @ 10:23:37
Postat av: Em

Hello sweetie så du köpte tröjan! Den är superfin=) Passar dig bra!

2009-03-27 @ 11:03:42

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0