hallåå!!!

ok jag gillar snö, men va *#%!!
jag trodde starkt på att våren var påväg, kände tilloch med det på humöret att nu är det slut på denna långa gråa tråkiga vinter! men NEJ! då ska det banne mig börja snöa... vad är det som händer...

det enda som är lite ironiskt med detta är att Carro ska ha hästen idag(hehe du fattar vad jag menar;), helt sjukt...) Fasst å andra sidan ska du ju få en del sol snart så det är inte mer än rätt;p

ne nu vill jag inte vara med om detta längre! ta mig härifrån och ge mig sol, och där med basta!

puss hej

Se vad andra har skrivit:
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-12 @ 16:25:41
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: ivaladivai

tack så mycket sweetie! jag har gjort en ny så att om du bara vill kan du kolla på min blogg om ett litet stund xP

hare bäst!

2009-03-12 @ 17:00:56
URL: http://ewak.blogg.se/
Postat av: Sandy

mmm håller med dig, förbannade snö!! NU ska det va våår juh!! sol o värme o kaffe på kyrkomuren =)

2009-03-12 @ 22:18:18

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0