in the city!

jupp lilla jag har varit i Gbg idag, körde brorsan till (kommer inte ihåg vad det heter) sjukhuset så då fick jag gå runt på stan medans han opererades..(allt gick bra!)
kom då på en sak! i storstäder så dricker alla... då menar jag ALLA! latte/kaffe, asså jag menar går runt med det på stan det är precis som om dem inte kan gå runt utan en coffe to go! haha skitkul.. så jag gick också och köpte en latte och traksade runt med, här hemma i vbg så får man ju inte ens gå in med dem i affärerna men det får man i gbg, det hör liksom till tror jag:)

och vill ni veta en sak till, jag köpte inte någonting! jag hittade faktiskt inget som jag inte redan har helt otroligt fick nästan dåligt samvete att jag va i gbg utan att köpa något. Skulle köpt en skinnjacka men den fanns inte i min strl så då sket det sig!

nu sitter jag återigen på jobbet, har fortfarande inte fått korten, suck! vill verkligen ha dem nu! men men den som väntar på nått gott.

nu ska jag in och kika på bubbelroom istället:p

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0