random...

Jaha då var man på jobbet igen, var ju ledig igår eftersom jag kom hem ganska för sent för att gå upp igen kl 06.20.
Så igår blev det lunch på stan med Ida & Natha, sen kom min Sandy och Emelie:) hade riktigt mysigt, sen tog vi en sväng till Gina och efter det fortsatte jag Natha o Emelie upp till mig för lite till kaffe och prinsesstårta från "lilla" mums* Satt och snackade skit och kollade på massa gamla bilder.
Klockan sprang iväg och det var dags att åka till stallet(skulle bara mocka o blanda mat), väl där så ringer mamma och säger att dem skall grilla så vi var välkomna att komma och äta.
Grillat kött, hasselbackspotatis och grönpepparsås vad det som bjöds! sååå gott!
ja iaf hade en mycket bra dag igår! Hoppas att den blir minst lika bra idag, var ju dock -6 grader när man gick utanför dörren i morse så man kan ju hoppas på att de blir lite varmare i eftermiddag.

Föressten så kommer förmodligen korten idag!!!:) ska bli så sjukt kul att se resultaten!
plus att Kina faktiskt ringde igår och frågade om jag vile modella den 17 och 24 maj uppe på hennes skola i Gbg, spännande:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Skall du inte lägga upp korten? :)

2009-03-25 @ 17:48:22
Postat av: Ida

Skall du inte lägga upp korten?

2009-03-25 @ 17:49:07

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0