snart kallar sängen...

japp nyduschad och fräsch! hehe
snart så är det dags att lägga sig i sängen och läsa en shopoholic i NY:) snart färdig med den. Och snart måste jag se filmen också.

Imorgon bitti bär det av till GBG, brorsan skall opereras och får inte köra hem sen så då får man ställa upp som chaufför, synd bara att det var så himla tidigt, tanken var ju att jag skulle strosa runt lite på stan och kolla in vårmodet i affärerna i göteborg men tyvär så blir det nog inte så eftersom dem nog inte öppnar affärerna förrän vid 10? och ungefär då kommer han nog att vara färdig:( lite keligt men men skall ju till IKEA på lördag med syrran så jag får nöja mig med det, kommer givetvis uppdatering på vad jag inhandlar där. Skall se om jag kan få ihop en liten inköpslista från hemsidan imorgon åsså skall jag försöka följa den så att jag inte köper massa onödigt!
 nehepp nu ska jag surfa runt lite innan jag beger mig mot sänghalmen:)

God natt allihopa vi hörs imorgon.
puss puss

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0