softish!

har haft en helt underbar dag!
vaknade, ganska tidigt, städa o tvättade lite sen bestämmde jag mig för att Baylies skulle få sätta sina söta tassar på gräset nu när det var så fint väder så det var på med selen och sen ner till socitetsparken så han fick springa av sig lite i solen:)
Mamma, syrran o Lisa kom ner så tog vi lite lunch på hamnkiosken(alltid mumma!)
Efter detta var det dags att lägga in en tvätt till sen iväg till stallet och rida! o´ch det var hur skönt som helst, solen sken och han var pigg som en galning:)

snart ska jag träffa sandy o carro för en fika! hoppas alla har haft en lika underbar dag som jag...
lägger upp lite bilder o skriver mer imorgon!

puss på er*

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Em

Kan man ju inte påstå precis...Jag hatar varbergs sjukhus

2009-03-11 @ 20:49:48
Postat av: Ida

Har du några armar kvar? Eller hur gick det att få på kopplet?

2009-03-12 @ 13:00:14

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0