tröttis*

jaop jag är trött, ska gosa ner mig i soffan ikväll med min älskling och bara glo på tv.. mmh låter skönt:)
undrar just om det finns något att titta på?
ska försöka komma på något att äta ikväll också, tror dock att jag måste handla.. mindre kul* men det måste göras.

snälla snälla snälla folket vad är det med er???
Läste tidningen innan(på tal om ingenting) och såg till min mkt stora förvåning att alla röstar fram Caroline af Ugglas!? WTF is happening!! vet inte om jag ska skratta eller gråta!
eller har jag helt fel? är den bra?



... nu när jag har lyssnat på så tycker jag nästan att den påminner om någon annan låt? men kan inte komma på vilken:/

Äh skit samma! vi kommer förmodligen inte ens komma med i Eurovision....




Redigerade min H&M beställning lite innan tog bort 4 saker och la til en billig sak så nu behöver jag helt plötsligt inte betala så mkt:) bra va? hehe
Nästa månad ska jag iaf försöka dela in ekonomin lite som dem gör på Lyxfällan(såg ni föressten det sist! hon var ju helknäpp, eller ja det var rättare sagt pappans fel tror jag).. kanske man kan ha en chans att få pengarna att räcka till en hel månad då. Vad behöver jag? Vad behöver jag inte? Jo men jag har en känsla av att jag kanske kan klara av detta:) önska mig lycka till!

bored!


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0