underbara helg!

jo men visst, jag har haft en helt underbar helg faktiskt!

fredagen bjöd på lite överaskningsfest för min kära vän Natha som äntligen kommit hem(kommer dock åka igen den 15maj), festen blev i vilket fal riktigt lyckad!

lördagen så blev det mys med Ida o Natha hemma hos mig med pissa och massa annat gott, och givetvis så var det helt släckt och avstängt hemma hos mig mellan 20.30 och 21.30, riktigt mysigt faktiskt massa levande ljus och som tur är har man ju lite musik på mobilen så den kunde låta lite i bakrunden av allt skitsnack hehe;)

söndagen blev hur mysig som helst, jag och älsklingen gick ner på stan och åt lunch på ströget sen blev det en cofee to go på indor som vi tog med oss till kyrkomuren. Valle köpte även med sig en bok med roliga citat haha det finns mycket sjukt sagt kan jag ju säga.. så där satt vi och myste i solen med en kaffe o en bok* supermys!

"om du bestämmer dig för att sluta röka, dricka och älska så lever du inte längre.
Det bara känns längre."
Clement Freud


Bilderna har ju som sagt kommit nu med, men måste göra dem webvänliga så det är därför jag ej har lagt upp några än. Måste bl.a. lägga en vattenstämpel på aå att ingen fuling kan sno dem hehe

skriver mer sen*
puss

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0