vad gjorde ni i helgen?

jag har faktiskt haft en rikitgt bra helg, RnB night på oscars i fredags med älsklingen, susse, danne och emelie:)
Dansade som aldrig förr, men tanken slog mig, orkar man dansa till bra musik en hel kväll?? haha man är lixom inte van vid det så det kändes nästan konstigt på något sätt.. haha! men kul var det fram tills att de hände en liten incident men det kan man leva med. Fortsatte kvällen på fiket istället(as usually;)) haha
Igår så var vi hemma hos kusinen på middag, träffade hans tjej, jätte trevlig o söt:)
Åt mängder med "lajrhommer"(stora som humrar!), krabbor och räkor! mums*

Och dagen idag började med 100 samtal från Emelie som ville att vi skulle komma ner och äta frukost på fiket, så de var bara att dra sig upp ur sängen(tur det annars hade jag legat kvar än hehe) och pallra sig ner:) återigen räkmacka! ikväll får det bli något köttigt tror jag:p

haop hoppas att ni har haft en trevlig helg också!
skriver mer imorgon:)

här får ni en eftermiddagslåt av mig så ni vaknar upp från helgens bravader;)


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0