vårvärme!

Hattloi;)
Sitter på kontoret och bara läängtar tills jag slutar!
Skall longera Fille idag, får se hur detta slutar med tanke på att han är vildare än tam när man försäker på sig något så dumt som att låta han springa runt runt i en ring medans jag inte sitter på utan står i mitten av ringen och vill att han skall arbeta.. hmm? WTF! haha ja det är ungefär så han tänker:)

Lite förfest hos mig ikväll sen är det oscars för hela slanten(som jag inte har).. det är ju RnB Hip Hop kväll ikväll wohow! Finally!

Hmm nästa gång jag färgar håret så får det bli denna färgen igen tror jag--> eller?

Tänkte göra bloggen lite vårig nu också, så det blir nog en ny färg/header kanske;) hehe

Hörs senare love*

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

Jaaaa den hårfärgen rockar du i!! Mee like =)

Ha så kul ikväll babe, dansa för mig me..puss

2009-03-20 @ 11:00:43

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0