.. vi drar till malmö!

japp kl 23.30 är det dags att styra bilen mot malmö, jag Ida o Emelie skall nämligen ner och hämta Natha:D
Skall bli så otroligt kul att få träffa dig igen vännen! saknar dig*
Funderar starkt på att ta min lediga dag imorgon istället med tanke på att jag kommer vara hemma ca 03.00 och sakll gå upp 06.20, jag kommer vara helt slut!
Ja så jag får se hur jag gör med det.



Annars så är min dagsöversikt likadan som de flesta andra dagar, jobba, stallet, hem! ska försöka sova lite efter stallet idag så jag inte somnar på vägen ner till malmö för det är inte bra!

Läste till min förskräckelse innan att det ska bli minusgrader igen! WTF! våren är ju här :,(


Se vad andra har skrivit:
Postat av: J e S I

Oj, gud vad jobbigt! Skulle aldrig orka det.

2009-03-23 @ 08:39:59
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: EE

Men gud va ni ser små ut!!! Natha speciellt ser verkligen tiny ut:D Barnrumpor!!

2009-03-23 @ 16:50:43

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0