090529


Du trivs bara du får ta det lite lugnt, gärna tillsammans med goda vänner eller kanske grannar. Mysigt.



Hade en skön dag igår, åkte till stallet efter jobbet och red en sväng,e ller snarare red i paddocken o slet som ett djur men ändå, sen åkte jag hem o städade o tvättade lite i väntan på besök från systrarna Nastic som ville ha lite te o kaffe på min balkong:) Satt o tjatade lite skit och sen när det var dags för dem att åka så kom min Sandy o bytte av med dem hehe så då satt vi och tjadae skit på balkongen istället* me like..
Valle åkte o hämtade pizza vilket var supergott eftersom jag helt plötsligt insåg att kl var 22.30 och Emma hade inte fått mat i magen! inte bra...
Sen när Sandy åkte hem så blev det bara mys på soffan sen nanedags:))


Dagens:
Jobb till 14.oo
Stallet o rida
Handla
Och ikväll blir det bara mys framför tv:n med älskling:)

Nehe kära vänner vad ska jag skriva om idag? Händer inte så fasligt mycket i mitt liv just nu, party på lördag med mina tjejer annars ska detta bli en riktigt mysig helg med massa slapp och sömn:)
Hade ju tänkt att åka till IKEA men ska ju till Sthlm den 9 juni så det blir till att spara pengarna tror jag. Inte kul att gå i Sthlm utan pengar!

Skriver mer senare puss hej*

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sara Larsson

haha ja idag var det ju lite bättre horoskop. känner verkligen för lite lugn o ro... men det lär la inte inträffa. haha =)



kan du inte stänga av acn.. =)

själv sitter jag o sliter mitt hår med det sista skolarbetet innan sommarn... alltid ute i sista stund.. hahha

2009-05-29 @ 09:29:54
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: azzii

Vadå fest med dina tjejer?? HALLLÅÅ KVINNA. Den viktigaste av dem kommer inte ens närvara. haha ingen fest utan MOI!!=)) Så det så.

2009-05-29 @ 14:09:41
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0