15 grader i stiltje kanske!?

men f*n inte i vinden!
kaos vad kallt det var igår under photoshootet, stod ute vid subbe fyr för er varbergare som förstår vad man pratar om hehe men det är i alla fall en fyr, och som alla vet så ligger dem oftast ute på en udde där det blåser som mest och tro mig det gjorde de!
Men jag hade lika kul som vanligt, haha vanligt jag börjar bli van nu;), Valle var med och kollade igår så han tog lite kort han också annars är ju risken tyvär ganska stor att det tar ett antal veckor innan man får se några bilder.
Så jag tänkte visa Er lite grann, dock inte lika bra kvalitet som dem jag kommer få men det duger*

         
   ...visst är han duktig min älskling?

(För övrigt så är det halsbandet ni kan skymta på bilden längst ner endast buret av 2 personer... moi! och Gina-modellen Pernille;) nja lite coolt är det ändå hehe)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sara Larsson

Jag tycker det är du som är jätteduktig!!! supersnygga kort =)

2009-05-26 @ 17:34:14
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Sandy

Jätte fina kort gumman!! =) Pöss

2009-05-27 @ 09:12:01
Postat av: carro

bilderna är jätte fina... det ser ut som dig men ändå inte :)

Duktig du e.

2009-05-27 @ 10:12:43

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0