all or nothing

Igår var man ju ledig, märks kanske på bloggen med tanke på att jag nästan aldrig skriver när jag inte jobbar! hehe
Blev en ganska lugn dag, gick upp städade lite gjorde mig i ordning, åkte o hämtade Lisa i skolan, åkte in till stan åt o shoppade lite sen hem gjorde mat (haha shit vilket roligt inlägg detta blev).. sen kom Natha o Becks på besök för en kopp te eller 4 på min balkong:))
Vid halv 12 snåret ser jag att Valle är påväg ut mot oss med världens största leende efter att ha pratat med någon i telefon, och han kommer ut och säger att han blivit farbror! så det bar av ner till Halmstad för att kolla på sötnöten, Valle ville nämligen åka på sekunden och inte vänta till idag!;) men guuud va söt bebis* har nog aldrig sett något sötare!
Så var hemma vid 4-tiden inatt så nu är jag trött!
Efter jobbet på fredag blir det till att köpa bebiskläder:))

för övrigt så är Emma Back On Track;)... shopping shopping shopping..
bilder kommer senare under dagen:)

puss

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0