allt o inget!

för det första måste jag säga att Beyoncé var hur bra som helst! vilken show!! (bilder kommer senare) hon hade en total mega mix av alla sina låtar plus att hon körde massor utav hitsen så j*vla grymt!!
ni som ska se den i sthlm på onsdag, ni kommer inte ångra er!:)

och för det andra... många har skrivit till mig om mitt inlägg angående moderaterna, jag har röstat på moderaterna innan och kommer fortsätta med det!
anledningen är inte att jag har massa pengar för det har jag inte, jag har heller inte det dåligt ställt och det har jag aldrig haft men största anledningen är faktiskt att dem gynnar egenföretagare, vilket jag är! då är det väll inte så konstigt ändå. Det finns många punkter jag inte håller med på hos dem men jag kan säga att minst 90% är jätte bra och det håller jag fasst vid!+ att Reinfeldth är grym på det han gör och han snackar ju i alla fall så man förstår..
politik är något som kan starta många bråk tyvär, men man röstar ju självklart på det som är bäst för en själv enligt min mening.... lika bra vi inte pratar mer om detta;)

puss på er!

Se vad andra har skrivit:
Postat av: azzii

Vadå, nu förstår jag inget? Är du egen företagare? Du menar att din pappa är det eller har jag misset någet? .. Ja, klart jag tycker om dig även om du är moderat, men hade ju så klart gillat dig mer om du inte vore det HAHAHA. ne, skämt och sido:-)

2009-05-12 @ 10:16:08
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: azzii

Men neh, jag kommer inte ihåg, nu får du friska upp mitt minne.???

2009-05-12 @ 11:10:58
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0