halv 5!

jo tack! 04.30 var senast jag kollade på klockan i natt sen lyckades jag nog somna, äntligen!
men ring ring så gick alarmet igång 06.o5! härligt!


ne som ni förstår började min dag riktigt kasst(+ att jag ska träna idag också hehe), efter jobbet idag blir det en sväng till stallet, sen till nya lyan o kolla hur långt slöfockana har kommit med renoveringen*
Och vet ni vad! kanske inte helt omöjligt att jag får byta badrummet också:)) hittade nämligen två söndriga ställen på väggarna + att golvet är lite bubbligt under handfatet! haha jag kan kanske lyckas få igenom detta, hade varit helt underbart då är verkligen allting nytt! Det blir förmodligen riktigt inflytt på fredag efter jobbet så tills dess får jag nana hemma på läjet, vilket kommer leda till att jag kommer få otrolig sömnbrist om det fortsätter som det gjorde i natt!

nehe tänkte jag skulle lägga upp lite bilder men det visade sig att jag glömde kameran hemma hos ma o pa! får ta med den upp på lunchen:)

love

Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro

Hej hopp... Jag kan ta lille filletorsdag. lördag och söndag om du vill så kan du få flyttat i helgen :)



Kram kram.. och du kanske vyta färg på texten som man skriver inläggen med.. den är vit... dum idé :)

2009-05-05 @ 10:28:32
Postat av: Ida

Du, är det inte fullmåne?

2009-05-05 @ 14:05:02
Postat av: azzii

tuuudillooooo!!!

2009-05-05 @ 17:33:11
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0