hur har din helg varit?

ok låt oss se här kanske kan fundera ut helgen lite snabbt här nu.. kan vara lite kämpigt när man har minne som en guldfisk*

Fredag: (kollar i alemenackan) .. stod dessvärre inte någonting i den, hmm jobbade i alla fall till 15.oo, åkte direkt hem för att småpyssla lite samt slängde i mig en pizza! så var det, sen bar det av till stallet. Var där extra länge faktiskt, ritkigt mysigt! På kvällen var det nog bara slapp framför tv:n om jag inte helt missminner mig.......... eller nej nu vet jag jag åkte ner till 57:an och åt med mamma, pappa o syrran just de! Beställde musslor, grymt goda dock väldigt konstigt med tanke på att jag fick en hel skål med musslor i en supegod vitlökssoppa men till detta fick jag även pommes, majonäs och en citron, jag har aldrig sett någon liknande komb. men gott var det!
Har till och med bilder här i mobilen upptäckte jag:)


     


Lördag: Vaknade hyffsat tidigt gick upp och slängde på mig kläderna för pappa stod på parkeringen och väntade, skulle nämligen och och titta lite på tvättmaskiner! men det är inge billiga prylar, men jag måste verkligen ha en ny! Tvättar jag i den som hängde med lägenheten så kommer jag få köpa nya kläder konstant med tanke på att de svart kläderna kommer ut lite dassigt halgråa, skumt!
Städade och tvättade lite, sen var det dags att börja göra sig i ordning inför kvällens bravader hemma hos Ida:) Grillade, kollade på melodifestivalen och hade allmänt trevligt. Sen bar det vidare in till stan där jag egentligen hade tänkt att bryta kvällen och åka hem men så blev det inte................... halv 4 somnade jag!

 lördagens outfit blev ganska enkel med tanke på att vi skulle sitta ute, jag var smart för en gångs skull och tog inte på mig för lite kläder:) go Emma!

Söndag: upp halv 6 (ja jag gick o la mig halv 4!), slängde på mig kläder och satte mig i bilen(dumt gjort!) och åkte iväg till Kina för att börja lägag den första makeupen inför photoshootet uppe i GBG, väll uppe i gbg fortfarande trött som ett **! blev det 2 olika frisyrer och två olika sminkningar. (bilder kommer förmodligen upp på detta!) hemma i vbg igen vid 14 hungrig och TRÖTT! Valle var supergullig och lagade mat till mig sen gick jag och vilade en stund, fick väll sovit en kvart innan jag skulle iväg till Emma för att sätta upp hennes balfrisyr! 16 skulle vi vara på muna för att sedan ha en kortesé in till fästningen... efter detta var det tillbaka till läjet lämna bilen(hade lånat mammas) sen åkte jag hem och la mig på soffan!! helt slut! vaknade efter en stund åkte till McDonalds och åt, åkte hem och somnade på soffan igen! haha vaknade till och gick o la mig i sängen och upp 06.20 idag... kaso! tröttheten sitter fortfarande i och detta är helt onödig läsning men skit i det!

Kina och värden sötaste hund som sprang runt när vi gjorde i ordning oss inför plåtningen!



Här kommer lite bilder på när jag var ute och gick med Baylies i torsdags, sötaste Bay insåg inte att det var en katt som låg i gräset och tittade på honom men när han insåg! oj oj :D

     





Har lyckats beställa nu äntligen!



Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Har hittat en jag gillade med SE&referer=http://www.hm.com/static/flash/modules/Modules.swf?version=1242312420000#" rel="nofollow">http://shop.hm.com/se/campaign742designercoll?pagename=campaign742designercoll&dummy=7&type=product&modelnum=696712&market=svSE&referer=http://www.hm.com/static/flash/modules/Modules.swf?version=1242312420000# men du hade redan beställt eller? Vad tycker du om den?

2009-05-18 @ 11:11:38

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0