I Love Living Life. I Am Happy.

Ta er tid att se denna videon, så starkt budskap och sådan lycka blir nog svårt att hitta.
Man går och pratar om alla vardagens problem utan att tänka på dem som faktiskt har det värre?
Fast jag gillar ändå inte att se det som att dem har det värre, för dem flesta vet inte annat och jag tror starkt på att dem är minst lika lyckliga som oss om inte ännu lyckligare!

Den här killen som är på videon är nog den starkaste person jag har sett, "jag hade aldrig kunnat leva så!" påstår man...
- jo det hade du!, därför att man vet inte annat.
Därimot kan jag förstå folk som har haft ett "bra" liv som senare hamnar på botten för dem kan jämföra.


Man måste lära sig leva med olika situationer helt enkelt.  - Människan är så mycket starkare än man tror och viljan är nog det starkaste vi har.



Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sara Larsson

tusan.. du får helt enkelt avinstallera den. =) hahha



nej eller jag har ett arbete kvar innan det är sommarlov.. det ska jag försöka trixa ihop i helgen tännkte jag =)

2009-05-29 @ 11:34:50
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0