It´s the A to the E ---> LAJETS VIP

hahahaha
ah det var roliga tider, sitter hemma på läjet nu har ju hamnat här eftersom min lägenhet fortfarande inte är färdig!
men det går hyffsat bra än så länge tror jag:)
Har inte blivit något bråk än haha men det beror nog på att jag inte har något rum som behöver städas eller några KLÄDER att plocka bort!!
På tal om kläder! jag har inga kläder allt är nerpackat och ligger i lådor på balkongen på sörse! Inte bra ju:(
Så idag ska jag se om jag kan hitta några riktigt billiga byxor inne i stan, bara några sköna.. för just nu går jag runt i ett par uttvättade "wanna be harem" byxor, fast dem sitter alldeles för tight så det ser bara ut som dem är ovanligt långa i skrevet!! snyggt va? hehe

ne nu ska jag äta fralla sen måste jag göra mig i ordning skall träffa Susselation en sväng på stan vid 13-tiden sen kommer Ida också:)


På tal om annat så lyckades jag sova riktigt skönt i natt!:)


Förklaringen till min rubrik är att jag skrev en låt för ett antal år sedan om Läjet hehe givetvis var det en raplåt;)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: azzii

HAAHAHAHAHA!! Det är ju jag som är A!!! Ja det va gamla goa tider det. haha man har sköna minnen därifrån. Man trodde verkligen man var bäst störst och vackrast!! hahaah och givetvis SKITCOOL!!! hahaha! PUSSPUSS LOVE!

2009-05-06 @ 12:51:07
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0