kommer nog aldrig hända igen..

Allt började med "då lät det som en bra idé" - jag vet vi försöker få katten att gå på toaletten själv?
 Ja bra idé, vi skaffade en Catlitter eller va de nu hette, kan förklara lite nabbt vad det är med tanke på att jag ej kan låna bilder från google..
Första steget, en liten rund kattlåda (som passar precis i toan) som man börjar ha på golvet ca 3-4 dagar, vilket resulterar i ett ton kattsand på golvet!
Andra steget, lyfta upp lådan i toaletten(den sitter i någon speciell sak som passar precis så du behöver lixom inte gräva i toaletten hehe)
Tredje steget, efter ca en vecka, då sätter man dit en likadan låda fast det är ett hål i mitten.

...här avbröt vi! med tanke på att katten inte fattar ett skit av vad som har hänt och försöker trängas på den lilla kanten som är runt om för att kunna sätta sig och göra sina behov, allt resulterade i katastrof och jag kan absolut inte rekomendera detta!

Någon annan som har provat?

Så kl 00.02 inatt satt jag och min kära Valle i bilen ut till Statoil Nord(ca 8 km) för att köpa kattsand så han fick tillbaka sin egna kattlåda! HAN BLEV NÖJD!

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

HAHAHA ni e ju för roliga! Stackars Balieys! hehe

2009-05-19 @ 09:25:43
Postat av: carro

Detta var nog bland det dummaste jag har hört...

Och jag vet att det är Vallons Idé.....

2009-05-19 @ 11:07:40
Postat av: Ida

Hur kom du på denna not så smarta idé?

2009-05-19 @ 12:18:53

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0