Love mah A!!

ja hon är den underbaraste människan som vandrar på denna jord måste jag säga! bara så ni vet* läste precis hennes senste inlägg(andra delen) och blev lite lyckligare med det samma! så fint skrivit:) tänker faktiskt sno det så ni också kan ta del av det...

Världens bästa A!!

Jag längtar efter sommaren och jag önskar jag vore liten igen 
och kunde gå och springa barfota på grus och asfalt utan att man tänkte på att det gjorde ont.
Jag önskar jag var liten då jag kunde ligga på en äng utan att vara rädd
att en orm ska bita mig eller en fästing ska klamra sig fast vid mig.
Jag önskar verkligen att mina vänner och min familj ska få leva friska och må bra livet ut,
och deras liv ska vara långa och glädjefulla och fyllda med massa lycka.
Jag vill ha barn, gifta mig och bo fint.
Det är inte viktigt för mig att bo fint, utifrån att andra ska tycka det.
Det är viktigt för mig själv, för jag fylls av harmoni och lycka.

Jag vill skratta mycket och förbli lycklig.
Jag vill hoppa fallskärm och resa.
Jag vill göra ngt jag aldrig gjort innan.
Jag vill måla.




      
Har alltid roligast med dig darling!

Se vad andra har skrivit:
Postat av: azzii

Naaawww, nu blev jag tårögd! Så söt och snäll du är mitt lilla hjärta. Oh va glad jag blev när jag läste detta =D Jätte glad. hehe!!! Du är världens bästa du också!!! Nu längtar jag hem ännu mera!! Älskar dig tjejen.

2009-05-12 @ 13:58:00
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0