me very much like;)

..mitt intresse för inredning växer bara sig starkare nu när man har en ny o fräsch lägenhet1 har precis varit inne i stan på lunchen, blev en sväng runt donken så man fick lite mat i magen och efter det så köpte jag en vit tavelhylla som ska placeras i köket samt "träspaljeér" som vi ska ha ute på balkongen, whoaa kommer bli skiitfiint;)

Var inne och kikade på en supermysig blogg innan som jag kan rekomendera stark för det var så mycket snygg inspiration att man nästan blir galen! keep goin girl:))
Läng till hennes blogg har ni HÄR *

Bl.a. har jag funderat länge på att ha en tavelvägg(vet dock inte vart än), men så såg jag på "Inne o Ute"´s blogg en spegelvägg som också hade varit grymt snyggt! Eller vad tycker Ni? spegel eller tavelvägg?? 




Anledningen till att Timbuktu syns nere i ett hörn på denna bilder är för att han var med i roomservice på kanal 5 och inredde sin väns hus:) ritkigt najs måste jag säga!

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0