no way in he** !!

Fattar ni eller!?
Var precis inne och läste lite om ett reportage i Café där dem intervjuade Kenza - her self!
Vet ni vad tjejen tjänar i månaden eller? jo inte mindre än(givetvis dem "bra" månaderna då!) 150.000:- i MÅNADEN, snacka om att ha ett heltidsjobb, det är ju i klass med va dem i regeringen tjänar för guds skull!!
ne bara strunt att läsa om egentligen men man blir ju helt tagen, eller jag blir det iaf! Tänk att kunna underhålla sina läsare på den graden att man kan jobba som bloggerska!:)

nåja, vad är en bal på slottet! tror visserligen att det är lättare att bli så känd bloggerska om man bor i sthlm och har möjlighet till att...... en skit samma! kul för henne:)

slutar snart och det är ju skönt! kommer också få en lön denna månaden, ännu bättre! kommer dock inte få riktigt lika mycket över haha

skit också!
ha en bra dag!
puss på er alla nu vill jag sola*

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Anja

Frilansjournalist? Jag vill ju bli journalist så jag brukar göra lite frilansuppdrag åt olika tidningar nu medan jag utbildar mig. Mysigt att grilla, hoppas helgen har varit bra!

2009-05-17 @ 11:13:05
URL: http://stil.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0