snacka om kaos!

jobbade i alla falkl som vanligt igår till 16.oo(ni borde ha lärt er det nu va;)?) haha
Åkte hem till Läjet och fixade i ordning mig lite grann, Älskling körde upp mig till GBG där jag mötte upp Kina(hann med donken innan också:p) sen var det bara att placera rumpen på stolen så Kina kunde börja provupsätta mitt hår inför fotograferingen den 17maj.
Allting gick super och frisyrerna var jätte fina, älskar den första! Det kommer vara en rikitgt mohikanuppsättning, ascoolt! och den andra uppsättningen är än fläta som slingrar sig runt i  huvudet på mig, låter knepigt men det var fint.
Ni får se bilderna när jag får dem:)

När allting var klart var det dags att gå till bilen som hon hade parkerat nere vid Hede(för er som ej vet är det en jätte stor parkering, och runt om ligger det fotbollsplaner där det alltid är folk!)

Varför jag berättade detta är för att det stog ingen bil där Kina hade ställt den! Bilen hade blivit stulen!
Vem i H-vete stjäl en bil i dagens läge tänkte jag? när det fortfarande är ljust ute? Ja vi viste inte rikitgt om vi skulle skratta eller gråta men vi skrattade! Ringde polisen, vilket inte var till någon större hjälp!

"två tjejer som blivit av med sin bil mitt på heden kl 22.oo i GBG!"
Polis: - ja men jag tar och skickar ett papper hem till dig om detta så får vi hoppas att de löser sig, hej då!

Hallå!!!! kör hem oss!!!

ne usch för polisen! me don´t like!

puss hej

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Josephine

hej, allt bra ? :)

2009-05-08 @ 09:02:45
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: AK

Hehe ;) Vad händer i hegen då?

2009-05-08 @ 10:15:51
URL: http://stil.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bara bra. vad gör dudå? :P

2009-05-08 @ 10:23:47
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: okej men gud vad roligt! :) vad är det för lägenhet då? nja jag sitter på skolan juts nu och väntar på att det ska bli lunch :)

2009-05-08 @ 10:26:10
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sandy

nä fy stackars er!! Men kul att du får modella en del iaf =) gick det bra den där söndagen? Har ju helt glömt bort o fråga dig skäms på mig! puss

2009-05-08 @ 18:16:37

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0