Sondre 8 år!

Var på kalas igår kväll hos Sondre för han fyllde 8:))
Tyckte lite synd om honom faktiskt, kommer ihåg när jag fyllde 8 då fick jag Barbiedockor, vanliga dockor, målarböcker etc. Killen fick kläder och pengar! Pengarna tyckte han om? ja 8 år va de ja! men kläderna, haha det tyckte han inte alls var lika kul men jag fick några mycket troliga poser ändå:)

              

...tårtan var nog det bästa;p

Vad fick ni när ni fyllde år??
..när ni var små:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro

Jag e med på dethär med barbiedockor, meningslösa pärlsätt som man kunde göra smycken av... och om jag inte minns fel så fick jag min första "stora" cykel vid denna ålder... men det har ju hänt en del...

2009-05-19 @ 10:48:03
Postat av: Ida

Fan vad god tråta! var det morotskaka eller? :P

2009-05-19 @ 12:17:29
Postat av: azzii

Den ungen är så jäkla söt!! Du luktar gök! hahaha.. SÅ jävla härlig :-)

2009-05-19 @ 14:58:05
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0