tips!

Kaffe funkar inte på mig!

skulle någon kunna ge mig lite tips på uppiggande??
låter kanske lite konstigt haha ge mig inte några tips på dumma saker nu är ni snälla;)

behöver verkligen bli piggare på dagarna, håller jag inte igång hela tiden eller har saker o göra skulle jag kunna sova heela tiden! elelr iaf ligga i min säng hela dagen, hur kul är det?
Kroppen känns som om den väger ca 250 kg just nu och ögonen vill inte titta längre... usch*


Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro

Rosenrot... finns att köpa i hälsokostbutiker...

funkade på mig när jag var som tröttast.. :)

2009-05-14 @ 15:38:14
Postat av: Sara Larsson

rosenrot från hälsokosten... aldrig provat, men läst på några vänners bloggar att det märks efter bara någon dag.. =)

2009-05-14 @ 15:41:39
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Ida

Träna mer! Då blir du piggare!

2009-05-14 @ 20:23:48

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0