uppdatering på mina val:)

Hej allihopa!
För er som är intresserade så är ju min lägenhet färdig idag! har nämnt detta typ 20 ggr säkert men det är ju så roligt hehe!
Tänkte lägga upp bilderna på hur jag valde för jag tror inte att jag gjorde det sist när jag la upp alla olika förslag när ni fick hjälpa mig att välja:)

Tänk på att alla tapeter jag kommer visa är vita i grunden och mänstrena är glansiga! dessa bilder är ej så bra:)


Sovrum:



Vardagsrum:


Kök:


Hall:
Har ingen bild på tapeten i hallen men den är mörk grå nästan svart, med silverränder:)

Golv kök & hall:


Skall givetvis lägga upp bilder när jag har inrett och gjort färdigt:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Josephine

sv: jaha okej men vad kul! :D ja jag ska kika det :D snygga tapeter ;) ja jag tjänar pengar på det men det är för att jag gör det på fritiden så det blir ju svart jobb :P jaha okej men vad kul att han verkar ung :D

2009-05-08 @ 10:51:58
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jamen precis! ja men ha en fortsatt trevlig dag så kanske vi hörs senare ? :D

2009-05-08 @ 11:44:34
URL: http://stjupid.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0