sorry!

ooops dålig uppdatering, vad har hänt sen sist? jo min Becks har kommit hem äntligen! min lilla sötsak och jag har hittat på bus hela helgen och vi har haft så grymt kul, när hon väl kommer hem märks det verkligen vilket tomrum det är när hon är borta!
Så det var middag hos Carro i fredags med massa mys, vin och supegod paj:) även fast jag inte tål casewnötter;) hehe
kvällen fortsatte med utgång till Oscars där det var RnB deluxe, vi dansade som aldrig förr och hade superkul!
Emelie min kära vän fyllde år också men lyckades inte träffa henne en endaste gång förutom en ynka lunch! dålig stil men det skall gottgöras..
Och mamma o syrran begav sig till varmare breddgrader i Mallorca! usch jag ville också med:(

Lördagen var också fylld med spektakel och kvällens värdinna var Sandra, så sjukt snygg lägenhet och en toppenrolig fest, spelade twister för första gången i mitt liv, det visade sig att jag inte fattade vinken riktigt så jag åkte ut nästan direkt.. men jag ska införskaffa en sådan!! Kvällen avslutades på Oscars och vi hade minst lika kul.

Igår var det städ o tvätt dag, städade som en tok har nog inte varit så rent sen vi flyttade in tror jag! men man slappnar av på ett helt annat sätt när man kan sätta sig i soffan och inte se ett enda dammkorn eller en enda kruka som står fel:) me like! Åkte hem till Pappsen och lagade min erkända lasagnette för barnene hade önskat sig den, sen var det hemmgång för Valles föräldrar kom och hälsda på så det blev lite kaffe o kaka innan det var dags att inta sängen*

Hände givetvis aningen mer i mitt hektiska liv men ingen idé att skriva allt då hade jag ju stressat erat liv också;) haha

Idag blir det jobbet till 16.oo(as usually!) stallet sen photoshoot på stranden i solnedgången:) längtar*

puss hej

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0