virus!

nu har jag fått det där dumma viruset som sätter sig på msn och skickar massa länkar till mina kontakter utan att jag vet om det!! så irriterande, det går tydligen inte att ta bort heller, undrar bara vad jag har lyckats med! detta är ju inge vidare med tanke på att jag sitter vid jobbdatan!! fy på mig*

någon som har haft detta viruset??:(

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Josephine

sv: men gud vad härligt! nytt och fräscht :D ja men det tror jag nog blir bra. vad har du valt för färger då? :) åh tack så mycket men nej jag är inte modell :/ skulle vilja vara men vet liksom inte hur man får tag i kontakter.. annars på fritiden pluggar jag, festar och tränar hundar i uppfostran :D dudå? :P

2009-05-08 @ 10:31:40
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Kadri

DAG 2. Ni har alla hört talas om Jamie Olivers matrevolution ?? Eller ??

Jag tänkte likadant. Vi alla vet väl hyr svårt det är o få prenumeranter. ska vi inte lägga varandra som prenumeranter. Du lägger mig och jag lägger dig !!! Hur enkelt som helt. Vas säger du ??

2009-05-08 @ 10:38:08
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jaha okej ;D men det blir nog jätte bra och jag ska absolut kolla :D jaha okej men hur gick det till då? :P var det någon som fråga om du ville bli modell ? :o nja det tar inte så mkt tid, det beror på hur villig hunden är på att sammarbeta och så :) jaha vad har du för häst då? :D

2009-05-08 @ 10:43:27
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sandy

ah det viruset får jag av dig o Becka på msn hela tiden :( kommer olika länkar..inge bra!

2009-05-08 @ 18:14:09
Postat av: Jennie

Hej grannen =) Jag har inte haft viruset själv men jag hört om dom som har haft det och dom har fått rensa hela datorn och förlorat all information på den.

Man får den när man klickar på en länk som kommer från någon som har viruset.

2009-05-10 @ 12:32:22
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0