........zzzzuuum!

har precis varit och provkört en bil, en beetle för att vara exakt!
oj som den gick hehe hela 14 mer hästkrafter än min nuvarande bil;)) farligt!
funderar fortfarande men jag tror nog att det blir en sådan.. lite speciell o unik sådär precis som jag!

Vad tycks?.. visst är den söt?


Se vad andra har skrivit:
Postat av: azzii

hehe den va super söt:-) Men varför ska du byta bil? - Säg inte storleken för den där kan väl inte vara större än din nuvarande?=)) hehe. Puss and love!

2009-05-07 @ 11:42:12
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: Sandy

Haha du e väl för söt! Och bilen oxå =) Men jag måste göra som föregående o fråga: Varför ska du byta bil? Igen!!! Du e hopplös =) Puss

2009-05-07 @ 22:48:35

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0