host host and no more smoking!

jo men visst va! nu har man blivit sjuk också va!
host host & snörvel snörvel va.
haha va...

ok störd, skit samma!
Hade Tupperwereparty igår, några kom inte, men gud va det såldes bra ändå hehe så jag fick ihop till den värdinnegåva jag ville ha och fick till och med välja mer om jag ville:))

Tupperwere is the shit!

...ska hämta ut mina skor från posten idag med<3

Vad står det på Era TO DO listor diag då??

ska göra en även fasst jag aldrig gör som det står...
Jobba
Rida?
Mysa

Föressten, slutade röka idag! får se om jag klarar det denna gången, hoppas det!
Skall i alla fall bli superskönt att slippa gå ut i kylan*


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Bra där Emma :)

2009-10-01 @ 10:36:11
Postat av: Caroline Nastic

Själv är man inne på dag 11 nu.... inga plåster inga tuggumi ingenting som har med nikotin att göra... jag kallar mig nikotinfri :)

Detta fixar du med det var enklare denna gången kanske för att man är mer inställd på det.. och nu börjar

det bli kallt och keligt att behöva gå ut bara för att blossa.... du kommer att fixa detta och bara ring när det är dags för promenader så fixar vi det :)

på tal om ngt helt annat så har jag köpt en systemkamera nu så promenader är bra så vi kan ta mcyket fina kort :)

Massa kramar till dig !!



2009-10-01 @ 11:26:47

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0