I löööv mi papi*

Han är så söt!
Klagar ju alltid på att jag fryser så idag ville han att jag skulle kolla upp någon jacka jag ville ha, och det gjorde jag rätt snabbt! Givetvis så skickade han iväg en beställning också:)
Hoppas jag hinner få den innan lördag<3


Fleecefoder & dun/fjäderfyllning! Jag kommer så inte frysa i vinter!:D


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Najs, köper han en till mig med? ;)

2009-10-14 @ 22:23:08
Postat av: Anna

jag håller verkligen med :D

2009-10-15 @ 11:02:54
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!

Vilken bra blogg du har =)

Skulle verkligen vilja veta vart jackorna du har på din blogg kommer ifrån, de tre med nr under samt den ovanför... så fina!!

O jag tror att du verkligen skulle passa i jacka nr 1 =)



Kram Kicki

2009-11-08 @ 21:25:23

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0