nelly = värdelösa!

Jag hatar nelly.se, varje j*vla gång jag har beställt där så har jag fått skicka tillbaka bara för att deras storlekar är helt vridna!
Jag har aldrig problem med storlekar jag är en S eller 36:a! nog med det! Men tydligen inte hos dem... och vad mer?
JO tror ni att jag har fått rätt storlek tillbaka någon gång, NEJ för då är dem slut eller så har dem skickat samma en gång till!

Känner mycket hat just nu + att jag behöver en vinterjacka punkt!



update: Gav dem precis en chans till!  såå svag....

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Smajlin

iihk :S jag ska hämta ut ett paket hos dom imorgon, hoppas att det blir rätt storlek för mig iallafall ;P jobbigt & behöva skicka tillbaka & allt. Päää..

2009-10-13 @ 23:34:27
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: Smajlin - just smile bitch <3

ska precis prova o se om d passar :O hoppas de, du har gjort mig lite orolig ;P heheheheh



snygg blogg btw =)

2009-10-14 @ 20:40:00
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0