random.

Tjofadderittan!
Idag är ingen vanlig dag för idag är det IDOL!! hehe ja jag är en idolnörd, synd bara att det är rocktema men det kan nog bli fint ändå.
Skall i alla fall dela en flaska vin och en fet godispåse men min egen bihatch!

Inte så mycket mer att förtälja er haha förutom att det va sjukt roligt att rida ut igår, vi var 5 st som red en hyffsat lång runda och Furillo var totalt gaaalen!! ÅH va jag hade velat tävla mot Palé på ängen jag med!!:( suck!
Fick även reda på när vi skrittade hem att det är viktigt att ta de lugnt 3 dagar efter dem har vaccinerats.. oops!

Får bli 2 lugna dagar nu istället:)




Se vad andra har skrivit:
Postat av: B R O W N S U G A R

åh jag vill pierca tungan! gjorde de ont?

2009-10-24 @ 19:15:05
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0