random as usually

Jag har hört talas om att tiden går för fort, är det så?

Capuccinooooooooo och massa vatten!
Jag har värsta feta ölglaset fyllt med vatten nu, ska dricka ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen har jag bestämmt. Dricker nämligen alldeles för lite vatten...

(f*n va det ska klia i ögonen)

Idag är jag stalledig, detta innebär att jag kan åka raka vägen hem efter jobbet och dra på mig mina softipants och bara gå och dra haha! Göttans*

Ne skriver bara massa bullshit som vanligt men serru jag har inget sånthära Glamouröst liv som "vissa" har, NE! det händer lixom inte så mycket över huvudtaget... vi får se den 25:e när pengarna trillar in då möjligtvis!





Ska upp på begravningen den 27:e kommer förmodligen åka upp redan den 25:e tror jag sen vet jag inte säkert hur länge vi stannar, usch begravningar är så fruktansvärt...:(
Det är ju alla fall bestämmt att mormor och morfar ska sova tillsammans<3


Måste se till att skaffa en duva till, för en varsin ska Ni ha<3

V.I.F Älskade mormor & morfar*


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Så fint :) Hoppas det går bra på begravningen. Även om det är sjukt jobbigt!

2009-10-20 @ 10:52:01

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0