random.

Jag har inte tid!

Helgen har varit himla bra!
Fredagen spenderade jag med mitt hjärta & lördagen med min små gelehallon haha

Var ju uppe i GBG i lördags, sjukt bra hotell(Hotel Flora) ska Ni till GBG så bo där! Vi var i alla fall ute och åt och dansade och en hel del flytande svaldes ner i våra magar den kvällen också.
Har inte alls många bilder från kvällen, vet inte riktigt varför det är så himla jobbigt att ta upp kameran ur väskan och klicka lite men tydligen så är det tillräckligt jobbigt för att jag inte ska göra de eller så har jag helt enkelt inte tid!

Igår när vi kom hem så strålade solen även i VBG, vi satte riktningen måt New Sakura Thai & fick i oss lite sushi mmh<3
Sen var det dags att ta en taxi hem och pallra iväg sig till stallet, underbar ridtur! Älskar höstväder när solen skiner.

Vad har alla filurer haft för sig i helgen då?? Något skoj att berätta...?





TACK FÖR EN UNDERBAR HELG TJEJER<3


Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro N

Hej hej, kul det låter... själv har jag varit på mässa i köpenhamn och visserligen haft det super trevligt men lite ensamt...

Skit snygg du e i håret... det har jag missat helt och hållet... vad tror du om att jag ska ta hästen imorgon ? jag behöver komma till stallet lite. jag saknar det :) kramar

2009-10-19 @ 11:01:09
Postat av: Lamis

Kul att se att du o Susse fortfarande hänger..Måste ta en fika me er varbergstjejer snart..puss/lamis

2009-11-05 @ 15:24:03

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0