V.I.F. Mormor<3

Jag vet att du har det bättre nu när du äntligen kan vara med morfar igen*
Även fasst vi inte sågs så ofta känns det ändå som ett tomrum.
Sist vi såg var för ganska exakt 1 år sedan, redan då tog jag förväl.
Du hatade att ligga i sängen på hemmet, du fick inte sitta och titta på tv lika mycket som du ville och persiennerna var nerdragna.
Ja det var inte alls det livet du ville leva.
Kommer ihåg en gång när du hade rymt haha
Jag mamma & pappa kommer hem från macken och mormor är borta!
Men vem kommer gående, med rullator, från skogen &  handen fullt med blåbärsbuskar! Jo då det är mormor.
Finns så många härliga minnen, som när du alltid fuskade i kortspel t.e.x men nej ingen märkte något lovar.

Och det roligaste: (
på hemmet)

Jag: ja jag va ju och hälsade på morfar innan. (graven)
Mormor: Han har inte hälsat på mig på länge!
Jag: jasså men mormor, morfar är ju...
Mormor: Män är lata!
haha

Min älskade mormor*
Älskar dig<3


 


Se vad andra har skrivit:
Postat av: zzara

Tänker på dig hjärtat!! =)

2009-10-09 @ 23:16:32
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Caroline Nastic

Tänker på dig... kramar

2009-10-10 @ 08:43:07
Postat av: Ida

Så fint :) Puss

2009-10-10 @ 11:07:06

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0