arg blir man....

ok nu ska jag berätta om min dag igår tänkte jag...

slutade jobba, åkte upp till stallet och red i det mysiga höstvädret(va dock lite kallt med tanke på att jag inte har lärt mig att ta på mig mer kläder än hehe), åkte & handlade tacos som jag lagade till mig o älsklingen.. efter maten så tog jag ett långt bad med massa skum o bara myste, försökte även läsa i badet men fy så obekvämt!

Nu kommer det värsta av allt! Jag smörjer in mig i kokosdoftande creme, tar på mig mysdressen går mot frysen & ska hämta min Ben & Jerry´s glass...... den är borta!!
Hon hade ätit upp den, fy va arg jag blev så jag tog en cigg istället sen gick jag o la mig.... buttert*


Hon den skyldige!!! --->


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Illa mycket illa! När slutar du idag?

2009-09-22 @ 10:12:04
Postat av: becka

det där e inte okej!! ben and jerry med av alla.. det e väl okej om man köpen en ny och ställer tillbaka i frysen! hehe men inte annars! jag hade dödat för min ben :) ingen rör honom serru! så jag förstår din ilska :) puss

2009-09-22 @ 11:52:35
Postat av: zzara

haha oväntat!! asg



skäll på henne o be henne köpa en ny!! dock så vart ju ditt sug igår, men så gör man inte!! =)

2009-09-22 @ 16:38:57
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0