frustration!! vad f*n är det för fel!!

Var precis inne på youtube & skulle leta upp en låt, i var o varannat låtsökande får man upp någon lite blond bloggare som har filmat sig själv i spegeln!
Fråga mig inte men givetvis var jag tvungen att kolla in några klipp och det är tamejf*n det sjukaste jag har sett. Vad är det för coolt/snyggt med att dra sig i håret och prata som om man är med i något satnas barnprogram!!!

Ursäkta mitt språk men kan någon snälla berätta för mig vad anledningen är?

I vissa fall vet jag att det är för att dem vet att dem provocerar o allt dem tjatar om men alla kan ju inte vara sådana!

Äh jag lägger ner det skit samma.....


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0