God eftermiddag!

Vad gör man!?
Sitter o funderar på detta nämligen, har inte gjort något vettigt sen jag slutade skolan, har nästan haft samma jobb hela tiden förutom knappt ett år på BjörnBorg Footwear.
Har iof flyttat hemmifrån det var kul o annorlunda men jag ville ju göra så mycket mer. Åka utomlands o plugga/jobba, åka runt med rosa bussarna, åka skidor i alperna(kunde gjort det men det blev inte riktigt så för som allt annat så bangar jag.. känner Ni igen Er?)
Ja just nu kommer jag inte på allt för det är så mycket, trivs ju jätte bra med mitt liv som det är men vad ska jag berätta när jag sitter med mina barnbarn i knät då??

Vad har Ni gjort som Ni kommer berätta om?

Eller är det som är annorlunda & fräckt, ja det som ingen annan gjort, så j*vla special!?


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0