I´m back!

jajamensan, har haft en suuupersemester!
Inte massa strandväder men vi hittade på så mycket annat, lite shopping, massa vandring, massa öldrickande och kanske lite annat eftersom colan o vattnet var alldeles för dyrt;), vi har ridit på stranden(supermysigt) aningen kaotiskt när jag red iväg själv med den galna Bulgaren bara! men kul.. var på 4D bio där ormarna spottade vatten och det var piskor som slog en på vaderna jävligt läskigt!

hmm ja vi har gjort mer men lägger upp bilder i veckan istället, vi har i alla fall haft jätte kul!:)

Finns ju alltid för & nackdelar med att komma hem igen... borta BRA men hemma bäst* ;p

ps. helt galet många Farmvillegift´s!! 47 st!!! HAHA

Se vad andra har skrivit:
Postat av: zzara

Välkommen hem hjärtat =) Låter som ni haft det underbart..



Klart du måste få Farmvillegifts trots du är på semester =) pusss på dig =)

2009-09-17 @ 09:24:48
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: zzara

Japp nu har jag fått köpt kameran äntligen... =) blev lite dyrare än jag tänkt mig, men men det får det bli.. =) drabbar ingen fattig asg



Vi ska försöka få tag på en restresa på onsdag eller torsdag i nästa vecka.. så jag bara hoppas.. ska försöka ha is i magen till näst sista dagen typ för att få det så billigt som möjligt =)



vet inte om jag hinner träffas denna helgen, men vi kan väl ha det lite öppet =) vill höra allt om er semester.. in me bilder!! =)



puss

2009-09-17 @ 10:06:59
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0