Oui cést moi!

Haloo alla!

Usch åker imorgon, elelr inte usch men usch för att jag inte har packat än.. ska inte ta med mig onödigt mycket denna gången bara massa sköna/snygga kläder och max 3 par skor! hehe alla vet ju hur det kommer gå, men tanken är ju att jag ska få med mig någonting hem också;)

Sist jag var i Bulgarien så köpte jag lite för lite kan tyckas så denna gången blir det lite mer:) givetvis kommer det mesta gå till god mat o dryck.

Någon som har varit i Bulgarien som kan ge något tips på vad man kan göra när de regnar?... för ja som sagt, det ska regna dem 3-4 första dagarna:(


bild från 2006 när jag var där med mina vänner...


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandra

Oj oj Mexobar, livsfarligt ställe hehe

Men fan va kul vi hade =)

2009-09-07 @ 10:29:58
Postat av: Jennie

Jag håller tummarna för att ni ska få helt underbart väder med massa sol och värme!!! När vi va där för några år sen så regnade det hela veckan så det enda vi gjorde va att sova på dagarna och festa hela nätterna in på morgonen... inte så bra tips när du ska dit med Vallon, då är det ju roligare att göra något kul på dagarna med ;)

Ha det så jättebra nu!!! puss puss

2009-09-07 @ 13:36:48
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Hanna

heej! :) Ja, den är touch och är faktiskt superbra. Jag köpte den på Pixmania för ungefär 1.800 med frakt. Du kan ju gå in på pricerunner.se och söka på mobilen där, så kommer det upp alla ställen där den finns och till bäst pris. Det var så jag gjorde! Den som jag har heter Samsung s5230! :D

2009-09-07 @ 15:00:32
URL: http://hannabeerg.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0