purple rain...

Tjooo & Godmorgon!

Det regnar ute o det blir jag inte direkt pigg av men försöker att hålla humöret uppe ändå. Har fått i mig lite te o snart är det fralldags! Morgonens höjdpunkt:)

usch 28:onde idag & vet Ni vad det innebär? jo att det bara är 3 dagar kvar :/

Mja men i alla fall, helgen har varit super! Italiensk resturang med älskling, långa promenader, filmtittande och lite popcorn på det.
Lördagen var också mysig hemmakväll men det slutade med en sväng på stan efter att jag fått ett samtal av en galen Becka så var helt till sig för att hon sett Chippendales(vet inte hur det stavas!) så jag följde snällt med.

Dagens erbjudande:
Ridtur i regn
Städa
Slappa


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Vad händer om tre dar?

2009-09-28 @ 10:26:33

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0