Skogarderob?

Hej hej & God morgon!

Vilken dag jag hade igår då!
Gick upp som en zombie vid 11.30 eftersom jag hade tvättid mellan 12.00 - 17.00, var för övrigt uppe till halv 2 natten innan för att försöka hitta min tvättnyckel!

Hittade inte den så jag gick o la mig, men i alla fall när jag vaknade hade Emelie ringt ca 5 ggr så jag ringer upp henne... då är hon påväg in till stan MED min tvättnyckel!

Givetvis, hon hade ju den när vi var i Bulgarien eftersom jag, SMARTA EMMA, har den i samma knippa som extranyckeln hehe

Fick i alla fall tvättat nästan allt. Ja nästan heeelt sjukt att det blir så mycket tvätt på 2 pers!

Under dagen fick jag ett mess av Azra att följa med till skopunkten, ok jag kan medge att jag var inte jätte svår att övertala, vem skulle vara det lixom + att hon säger att jag givetvis fick låna en slant av henne tills mina pengar kommer på fredag... hihi!
Dumt av mig men jag fick ju med två helt underbara shoes hem:))

Bilder kommer ikväll!! LOVAR<3

Nu ska jag återgå till arbetet som för övrigt inte har ett skit att erbjuda idag!


oktober 2007, första & enda gången med rött läppstift??


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0